Home > Knieschool

Hulp bij knieklachten in Den Haag en Rijswijk.

Niet alleen voor klachten aan de rug, maar ook bij knieklachten kunt u terecht bij de Rugschool in Den Haag en Rijswijk. Naast het Rugscholingsprogramma hanteren wij namelijk ook de Knieschool. De Knieschool is een scholings-/trainingstraject ontwikkeld voor mensen met knieklachten. Het doel hierbij is het goed functioneren van de knie zo veel mogelijk te bevorderen.

Voor diverse knieklachten kunt u terecht bij de knieschool in Den Haag en Rijswijk

Met verschillende knieklachten en knieblessures in Den Haag of Rijkswijk kunt u baat hebben bij de kniescholing. U kunt hierbij denken aan klachten van collaterale band, kruisband en meniscusletsel tot een partiƫle of totale knieprothese. De Knieschool is bedoeld om het herstel voorspoedig te laten verlopen. In geval van een operatie is het aan te raden om een pre- en postoperatief traject te volgen. Wij werken nauw samen met ziekenhuizen in de omgeving van Den Haag en Rijswijk om uw knielachten te behandelen. Wij richten ons hierbij op het vergroten van de belastbaarheid van de knie door kennis, kracht, coƶrdinatie en uithoudingsvermogen te verbeteren. Naast kniescholing kunt u bij ons ook terecht voor behandeling door een fysiotherapeut om u te helpen om nog beter uw revalidatie in Rijswijk of Den Haag te volbrengen. We zoeken altijd uit welke aanpak voor u het meest functioneel is. In bepaalde gevallen is bijvoorbeeld dry needling hoogstens effectief voor de knie.

Neem contact met ons op en maak direct een afspraak

De scholing omvat een theoretisch gedeelte en oefeningen gericht op Algemeen Dagelijks Leven. Het doel is het goed functioneren van de knie en een snel herstel na de operatie. Heeft u last van knieklachten en bent u benieuwd naar de Knieschool in Den Haag en Rijswijk? Wilt u graag wat meer informatie of direct een afspraak maken? Neem dan even contact met ons op. U bereikt onze locatie in Den Haag via het nummer 070-368 57 97 en onze locatie in Rijswijk is te bereiken via het nummer 070-395 18 16.

Benieuwd of we u kunnen helpen?

2 locaties in Nederland.

Blijf niet te lang met uw klachten rondlopen en neem bij rugpijn, kniepijn of een andere bewegingsklacht contact met ons op om een afspraak in te plannen. Onze fysiotherapiepraktijken zijn gevestigd in Den Haag en Rijswijk, dus er is zeker een fysiotherapeut bij u in de buurt.

Locatie Den Haag

Thorbeckelaan 360