Home > Heupschool

Heupschool.

De Heupschool is een scholings-/ trainingstraject, ontwikkeld voor mensen met heupklachten in het algemeen en een totale heupprothese in het bijzonder.

De Heupschool.

De Heupschool is bedoeld om het herstel zo spoedig mogelijk te laten verlopen.
In geval van een totale heupprothese zien wij de patiënt bij voorkeur één maand voor de operatie.

Het doel is het ‘goed in – goed uit’ principe. Dit houdt in; een zo goed mogelijke situatie voor de operatie creëren,
zodat het traject na de operatie verkort kan worden.

Maak een afspraak.

Het vooraf aanleren van het lopen met krukken en specifieke training van coördinatie, kracht, mobiliteit en stabiliteit.

De scholing omvat een theoretisch gedeelte en oefeningen gericht op Algemeen Dagelijks Leven.

Benieuwd of we u kunnen helpen?

2 locaties in Nederland.

Blijf niet te lang met uw klachten rondlopen en neem bij rugpijn, kniepijn of een andere bewegingsklacht contact met ons op om een afspraak in te plannen. Onze fysiotherapiepraktijken zijn gevestigd in Den Haag en Rijswijk, dus er is zeker een fysiotherapeut bij u in de buurt.

Locatie Den Haag

Thorbeckelaan 360